Reklamacje

DOKŁADNY OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ

znajdziesz w naszym Regulaminie. Poniżej najważniejsze informacje w skrócie.

1. Jeżeli zakupiony Towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży możesz zażądać jego naprawy lub wymiany.

2. W niektórych sytuacjach możesz także zażądać obniżenia ceny lub odstąpić od Umowy Sprzedaży.

3. Zalecamy, aby w reklamacji podane zostały następujące informacje:

  • Twoje dane kontaktowe, co przyśpieszy i ułatwi nam rozpatrzenie reklamacji,
  • wskazanie reklamowanego Towaru i datę jego odbioru oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń,
  • określenie sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży (np. wymiana).

4. Reklamacje dotyczące zakupionego Towaru oraz wszelkie inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu możesz złożyć:

  • osobiście pod adresem: ul. Piotra Siedleckiego 11, 39-460 Nowa Dęba, 
  • pocztą tradycyjną: ul. Piotra Siedleckiego 11, 39-460 Nowa Dęba,
  • za pomocą e-mail: sklep@dezal24.pl

5. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty jej otrzymania.

6. Ponosimy odpowiedzialność:

  • za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży wobec Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta - 2 lata od chwili dostarczenia Towaru,
  • z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców - 2 lata od chwili dostarczenia Towaru. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl